חנות וירטואלית בג'ומלה

חנות וירטואלית בג'ומלהניהול חנות וירטואלית בג'ומלה מאפשר למנהל של החנות לעשות שימוש בתכונות מתקדמות וזאת בזכות העובדה שהחנות בנויה בתקן פתוח וכל מתכנת בקהילה העולמית של ג'ומלה יכול לשפר אותה ולבצע בה שינויים לפי ראות עיניו. חנות כזו נקראת חנות וירטואלית בקוד פתוח (הקוד שלה פתוח לשינויים).בניגוד לכך, חנות "רגילה" ששוכרים מחברה לבניית אתרים היא חנות עם כמות מוגבלת של יכולות התלויות בעיקר בכמות הזמן שהחברה הקדישה לתכנון החנות. מכיוון שבארץ חלק גדול מהחברות עדיין משתמשות בחנויות שכורות בקוד סגור, הלקוח מקבל לעיתים מוצר נחות שמספיק לניהול של חנות בסיסית, אבל לא מעבר לכך. כל שינוי שהלקוח רוצה לבצע בחנות דורש התערבות ישירה של החברה שהשכירה לו את החנות, ולכן היא למעשה יכולה לגבות כל מחיר שתרצה.
 

הנה רק מבחר מן היכולות המתקדמות של החנות הוירטואלית של גו'מלה :

ניוזלטר משוכלל (רשימת דיוור) - הניזולטר מאפשר לראות סטטיסטיקה מדויקת של כמות האנשים שקיבלו את רשימת הדיוור ופתחו אותה. כמו כן, אפשר להכין מראש סדרה של ניוזלטרים ולשלוח אותם באופן מתוזמן לפי מרווחים שנקבעו מראש. לבסוף, ישנה גם אפשרות לשלוח ניוזלטר אישי ללקוח שיש לו יום הולדת ורוצים להציע לו הצעה מיוחדת.

ניהול מלאי ותמחור - החנות הוירטואלית יודעת לטפל במועדוני לקוחות כך שמי שחבר במועדון יקבל מחירים מיוחדים למוצרים שלקוחות שאינם במועדון מקבלים במחיר רגיל, וזאת מבלי לשנות את הרכב הקטלוג בחנות. בנוסף לכך, המערכת יכולה ליצור דוח מלאי מלא על חוסרים בגיליון אקסל, ואז לשלוח אותו בצורה אוטומטית לכל הספקים הרלוונטיים במייל.

עוד תכונה שימושית במיוחד היא ניהול של חנות אחת במספר מדינות שונות - קובעים את המחיר פעם אחת והמערכת מחשבת אוטומטית את המחיר במדינות אחרות לפי שער המטבע המעודכן ואחוז המס החל באותה מדינה. כך הלקוח יודע בדיוק כמה הוא משלם בהתאם לארץ בה הוא גר.

חנות מודולארית - הכוונה בחנות מודולארית היא חנות שניתן להקים בהדרגה מתוך אתר תדמית. מנהל החנות יכול להעלות הרבה מאוד מוצרים דרך אקסל (עד 1000), כולל מחיר ותמונה. מכיוון שגם החנות הוירטואלית וגם אתר התדמית בנויים שניהם בג'ומלה, הרי שהממשק שלהם הוא אחיד ולא צריך להיכנס כל פעם למערכת ניהול שונה.           
 

הקמת חנות וירטואלית בג'ומלה - רק בחברה מתמחה

מעל לכל מה שנכתב כאן, יש להבהיר כי בשוק קיימות חברות רבות המציעות בניית חנות וירטואלית בג'ומלה, אבל לא כולן מבצעות את העבודה באותה רמה. לדוגמה, חברה מסוימת יכולה להשתמש בגרסה ישנה של המערכת עם מבחר מצומצם של יכולות ורק 2 או 3 עיצובים מוכנים מראש. לעומת זאת, חברה בעלת ניסיון יכולה לבנות חנות מתקדמת הרבה יותר עם עשרות עיצובים שונים לבחירת הלקוח.

כלל מפתח הוא שאם כל האתרים או החנויות שהחברה מציעה נראים זהים אחד לשני, כנראה שהיא משקיעה מעט בכל לקוח. לעומת זאת, אם כל אתר נראה שונה מקודמו ועומד בפני עצמו, מדובר בחברה שיודעת לעשות חלוקת עבודה נכונה בין הלקוחות השונים ולהוציא תחת ידיה חנות ייחודית עבור כל אחד מהם. אין צורך להוסיף שעדיף כמובן לבחור בחברה מהסוג השני.

צור קשר

נא לרשום שם מלא
נא לרשום כתובת אימייל
נא לרשום מספר טלפון
Invalid Input
Please let us know your message.
Invalid Input